سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید لیزر موهای زائد

اگر از سالن های اپیلاسیون، تیغ،ژیلت ، موبر و دستگاه اپیلیدی خسته شده اید ودر پوست بدنتان موهای زیر پوستی وجوش های زیادی ایجاد شده است و دنبال روشی مناسب و دائمی می‌گردید، در این مقاله با ما همرا باشید.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد از بین بردن مو های زائد وناخواسته بدن با قرار گرفتن پوست در معرض نور و پالس های لیزر می باشد. اشعه های لیزر فولیکول ها و ریشه موهای زائد را حذف می کنند. لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی می باشد که باعث از بین بردن پیاز مو شده و موهای بدن را کاهش و از رشد آن جلوگیری می کند.

روند لیزر موهای زائد چگونه است؟

در طی لیزر موهای زائد بدن باید کاملا ریلکس و آرام باشد و از عینک محافظ چشم استفاده شود. در طی درمان ممکن است فرد  کمی احساس سوزش و گرما کند.معمولا جلسات لیزر کوتاه هستند و در طول درمان ممکن است کمی احساس خارش و سوزش در فرد ایجاد شود. باتوجه به وسعت ناحیه زمان انجام لیزر نیز متفاوت است یعنی برای قسمت های وسیع تر زمان بیشتری نیاز است مثلا لیزر پشت پاها 45 دقیقه ، و لیزر ناحیه بیکینی حدود20 دقیقه و… طول بکشد .

درانواع جدید لیزرهای اکساندریت سرد این سوزش ودرد احساس نمی شود  که از مزیت های آن محسوب می شود.

رهایی از شر موهای زائد

یکی از بزرگترین مزایا وفواید  لیزر موهای زائد از بین بردن ریشه موها است.

در هر جلسه اشعه لیزر به گرما تبدیل می شود و توسط رنگدانه های تیره مو جذب می شوند و ریشه ها از بین می روند ومو برای همیشه از رشد و رویش باز می ماند.بنابراین می توان با لیزر برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شد.

از بین بردن مو‌های زائد به روش‌های قدیمی نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است. با این وجود نتایج استفاده از این روش‌ها موقت هستند؛ به همین دلیل اکثر افراد با رفع مو‌های زائد خود مشکل دارند. لیزر مو‌های زائد روشی است که نسبت به روش‌های قدیمی مزیت‌های زیادی دارد. به طور مثال با استفاده از این روش می‌توان رشد مو‌ها را براییک مدت طولانی به طور کامل متوقف کرد. دردسر‌های مربوط به شیو کردن و استفاده از وکس نیز در روش لیزر کردن وجود ندارد. با این وجود، زمانی بهترین نتیجه حاصل خواهد شد که برای رفع مو‌های زائد به یک کلینیک خوب مراجعه کنید. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم که حتما به بهترین مرکز لیزر در میرداماد مراجعه نمایید.

فواید لیزر موهای زائد

سریع بودن درمان

نیاز به بستری شدن نیست

بدون درد بودن

صرفه جویی در هزینه

پیشگیری و کاهش رشد دائمی موهای زائد

سالم و موثر

 

نتیجه بلافاصله قابل مشاهده است.

کاندیدای استفاده از لیزر موهای زائد

لیزر مو های زائد بعد از جوانسازی و رفع چین و چروک صورت، رایج ترین جراحی زیبایی شناخته شده است.

 

استفاده از این روش درافراد بالای 17 سال مناسب می باشد و بیشتر برای افرادی مناسب است که پوست کلفتی دارند و موهای زائد آنها ضخیم وتیره می باشد.

 

درمورد زنان باردار ممنوعیتی نیست زیرا اشعه ی لیزر از ریشه ی مو پایین تر نمی رود ولی بدلیل احتمال استرس اثرات سوء آن دربارداری، لیزر توصیه نمی شود.

 

موارد منع مصرف استفاده از موهای زائد

افرادی که دیابت دارند.

افرادی که بیماری پوستی دارند.

افرادی که بیماری های مادرزادی دارند.

افرادی که بیماری قلب و عروق دارند.

افرادی که افتاب گرفته باشند ویا سولار انجام داده اند.

عوارض پس از لیزرموهای زائد

قرمزی و تورم پوست

احساس درد و ناراحتی

نتیجه گیری

درنهایت توصیه می شود برای لیزر به روش صحیح به مراکز معتبردارای مجوز بهداشت ودرمان که زیر نظرپزشک متخصص پوست اداره می شوند مراجعه بفرمایید.

 

شما شهر وندان تهرانی گرامی ؛حتما به خاطر بسپارید برای انجام لیزر موهای زائد خود و پیشگیری از عوارض احتمالی آن به بهترین متخصص پوست، مو وزیبایی و لیزر در تهران مراجعه نمایید.

 

منبع: دکتر چعباوی زاده